هنگام انتخاب خلا Rob ربات چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 51
نویسنده : jessica

Robot vacuum cleanerجاروبرقی ربات راه طولانی را طی کرده است. دیگر نیازی نیست که از بی حرمتی کشیدن دور یک شلنگ پلاستیکی دست نخورده متصل به یک قوطی چرخ دار ناشیانه و چرخدار به اندازه لاک پشت گالاپاگوس رنج ببرید. در حقیقت ، شما حتی نیازی به پیاده شدن از کاناپه ندارید. گرچه هنوز هم به نظر می رسد یک دسته محصول نسبتاً جدید است ، اما چندین جاروبرقی خوب برای کمک به شما در دفع گرد و غبار ، موی حیوانات خانگی و سایر مواد زائد در خانه وجود دارد - بدون نیاز به بلند کردن انگشت. کدام یک برای شما مناسب است؟ ما خلاu ربات های دارای بالاترین امتیاز را جمع آوری کرده ایم و چند نشانگر برای کمک به شما در یافتن فقط ربات مورد نظر خود ارائه داده ایم.

 

چه چیزی را خرج کنیم

جاروبرقی های ربات از موارد بسیار ساده ای است که یک روش آزمایش و خطا را برای یافتن مسیر خود در اطراف کف خانه ، تا ربات های سطح بالا با ناوبری و کنترل از راه دور الهام گرفته از Nasa در پیش می گیرد. بسیاری از ارزان ترین مدل ها باعث بازپرداخت شما در حدود 200 تا 350 دلار می شوند ، اما بهترین انتخاب ما این است که با خرید یک مدل زیبا ، مانند خلا rob ربات بدون دست Neabot Nomo ، قیمت کمی گران تر است ، اما عملکرد عالی است. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در GadgetPlus کسب کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: